"Eğitime Yüzde Yüz Destek" Kampanyası - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Eğitime Yüzde Yüz Destek" Kampanyası

09.07.2012 13:40

Konya'da "Eğitime Yüzde Yüz Destek" kampanyası kapsamında İmam Hatip Yaptırma ve Yaşatma Derneği tarafından yaptırılacak imam hatip lisesi ve 72 öğrencilik pansiyonun protokolü imzalandı.

Konya'da "Eğitime Yüzde Yüz Destek" kampanyası kapsamında İmam Hatip Yaptırma ve Yaşatma Derneği tarafından yaptırılacak imam hatip lisesi ve 72 öğrencilik pansiyonun protokolü imzalandı.

Konya Valisi Aydın Nezih Doğan, valilikte düzenlenen toplantıda, "Eğitime Yüzde Yüz Destek" kampanyası ile vatandaşların, etkin bir şekilde eğitim yuvalarını ülkeye kazandırmak için çaba harcadıklarını belirtti.

Hayırseverlerin desteğinin sadece derslik yapmakla sınırlı olmadığını ifade eden Doğan, şunları kaydetti:

"Biliyorsunuz öğrenci yurdu yapıp teslim edenler var. Mevcut bir binasını Milli Eğitim'e bağışlayanlar var. Spor salonları ve teknik donanım desteği verenler var. Yani eğitimin her alanında hayırseverlerimiz, bizim hizmetlerimizi desteklemeye devam ediyorlar. Bugün de Cihanbeyli ilçemizde, 72 öğrencinin barınabileceği kapasitede, tamamlanmış bir öğrenci yurdunu hayırseverlerimiz bağışlıyor" diye konuştu.

Konuşmaların ardından Vali Doğan, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Mehmet Kaçmaz, İl Milli Eğitim Müdürü Şerafettin Turan ile İmam Hatip Yaptırma ve Yaşatma Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Kutsi Öncü tarafından protokol imzaladı.

Muhabir: Basir Gülüm

Yayıncı: Ahmet Kayır - KONYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel 'Eğitime Yüzde Yüz Destek' Kampanyası - Son Dakika


Advertisement