Elazığ'da eski belediye binasının yıkılıp yerine yapılan iş merkezi inşaatında "görevlerini kötüye kullandıkları" öne sürülen, aralarında Belediye Başkanı Süleyman Selmanoğlu, encümen üyeleri ve belediye birim müdürlerinin bulunduğu 8 kişinin yargılanmasına devam edildi.
Elazığ 2. Sulh Ceza Mahkemesi'nde görülen duruşmaya sanıklar katılmazken, avukatları hazır bulundu.
Mahkeme heyeti, bilirkişi raporlarının dosyaya sunulduğunu belirtti. Heyet, ancak rapordaki eksiklikler nedeniyle dosyayı tekrar bilirkişiye gönderilmesi kararını verdi.
Duruşma, dosyadaki eksikliklerin tamamlanması için ertelendi.
Muhabir: Emrah Gökmen/ Ömer Fansa
Yayıncı: Cemal Coşkun - ELAZIĞ
Son Dakika › Yerel › Elazığ Belediyesi'ndeki Yolsuzluk İddiaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.