Kütahya'nın Altıntaş ilçesi Eren köyünde eşeğini ödünç verdiği yerden geri alamayan bir şahıs jandarmaya gelerek eşeğini geri vermeyen şahıstan şikayetçi oldu.
Edinilen bilgiye göre, A.A. isimli şahıs ilçe Jandarma Komutanlığına gelerek yaklaşık 2 yıl önce kendisine ait olan eşeğini aynı köyden M.B. isimli şahsa emanet olarak verdiğini, şahıstan eşeği geri istemesine rağmen eşeğini alamadığını ifade etti. A.A. eşeğini geri alamadığı M.B. den şikayetçi oldu.
14.03.2012 16: 17 TSİ
NNNN - KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Emanet Verdiği Eşeğini Geri Alamayınca Şikayetçi Oldu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.