Emanet Verdiği Eşeğini Geri Alamayınca Şikayetçi Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Emanet Verdiği Eşeğini Geri Alamayınca Şikayetçi Oldu

14.03.2012 16:38

Kütahya'nın Altıntaş ilçesi Eren köyünde eşeğini ödünç verdiği yerden geri alamayan bir şahıs jandarmaya gelerek eşeğini geri vermeyen şahıstan şikayetçi oldu.

Kütahya'nın Altıntaş ilçesi Eren köyünde eşeğini ödünç verdiği yerden geri alamayan bir şahıs jandarmaya gelerek eşeğini geri vermeyen şahıstan şikayetçi oldu.

Edinilen bilgiye göre, A.A. isimli şahıs ilçe Jandarma Komutanlığına gelerek yaklaşık 2 yıl önce kendisine ait olan eşeğini aynı köyden M.B. isimli şahsa emanet olarak verdiğini, şahıstan eşeği geri istemesine rağmen eşeğini alamadığını ifade etti. A.A. eşeğini geri alamadığı M.B. den şikayetçi oldu.

14.03.2012 16: 17 TSİ

NNNN - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Emanet Verdiği Eşeğini Geri Alamayınca Şikayetçi Oldu - Son Dakika


Advertisement