Sivas'ın Suşehri ilçesinde tayini çıkan emniyet personeli için veda yemeği düzenlendi.
Suşehri Belediyesi Aspasya Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen yemekte konuşan İlçe Belediye Başkanı Sedat Sel, ilçedeki polis teşkilatının halkın huzur ve güveninin sağlanmasında önemli hizmetler verdiğini söyledi. Suşehri'nin asayiş bakımından sorunlu bir ilçe olmadığını belirten Sel, "İlçemizde görev yapan, yurdumuzun değişik bölgelerine tayini çıkan tüm emniyet mensuplarına Suşehri halkı adına teşekkür ediyorum. İlçemizdeki görev süreniz içerisinde, halkın huzur ve güvenliğini sağlamak için gece gündüz çalıştınız. Suşehri halkının huzur ve asayişinin sağlanması artarak devam edecektir. Gidecek bütün arkadaşlarımıza yeni görev yerlerinde başarılar diliyorum. İnanıyorum ki daha üst rütbelerde bu güzel ülkemize daha hayırlı hizmetler yapacaksınız" dedi. İlçe Emniyet Müdürü Cevat İratçı ise, güvenlik teşkilatında tayini çıkan personellerin canla, başla ve özveri içerisinde görevlerini ifa ettiklerini, bundan sonrada bu görevi en güzel şekilde ifa edeceklerine inandığını dile getirerek, bundan sonraki meslek yaşantılarında başarı diledi. Trabzon'a tayini çıkan Suşehri Merkez Karakol Amiri Başkomiser Zekeriya Baran, görev süresi içerisinde ilçede güzel anılarının kaldığını, Suşehri'ni ve Suşehri halkını unutmayacağını söyledi. Konuşmaların ardından, tayini çıkan emniyet personeline teşekkür plaketi ile birlikte, Suşehri Belediye Başkanı Sedat Sel bakır işlemeli saat hediye etti.
Yemeğe, belediye meclis üyeleri ile birlikte, emniyet müdürlüğünde görevli polis memurları katıldı. - SİVAS
Son Dakika › Yerel › Emniyet Personeli İçin Veda Yemeği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.