Keşan İlçe Emniyet Müdürlüğüne atanan Enez İlçe Emniyet Müdürü Ahmet Yılmaz'a veda yemeği düzenlendi.
Enez Kaymakamı Fatih Baysal, Ahmet Yılmaz'ın 6 aylık kısa bir dönemde azimli ve başarılı çalışmalarıyla ilçeye önemli katkıları bulunduğunu belirtti.
Baysal, Yılmaz'a yeni görevinde başarılar diledi.
Ahmet Yılmaz da Kaymakam Fatih Baysal ile görevde bulunduğu süre içerisinde kendisine yardımcı olan başarılarında ve çalışmalarında destek veren mesai arkadaşları ile yemeğe katılan diğer daire müdürlerine teşekkür etti.
Yılmaz, Enez ilçesi ile bağlarını koparmayacağını, sık sık ziyaretlerde bulunacağını kaydetti.
- EDİRNE
Son Dakika › Yerel › Enez İlçe Emniyet Müdürü Yılmaz'a Veda Yemeği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.