"Engelsiz Kent Engelsiz Ülke" Çalışmaları - Son Dakika
Son Dakika Logo

"Engelsiz Kent Engelsiz Ülke" Çalışmaları

05.11.2012 12:20

Büyükşehir Belediyesi'nin "Engelsiz Kent Engelsiz Ülke" anlayışı doğrultusunda belediye otobüslerini "engelsiz" hale getirdiği bildirildi.

Büyükşehir Belediyesi'nin "Engelsiz Kent Engelsiz Ülke" anlayışı doğrultusunda belediye otobüslerini "engelsiz" hale getirdiği bildirildi.

Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamaya göre, Büyükşehir Belediyesi Başkan Vekili Zihni Aldırmaz, belediye otobüslerine monte edilen engelli rampalarıyla ilgili olarak Adana Valisi Hüseyin Avni Coş'a bilgi verdi.

Coş, uygulamayı beğendiğini belirterek, "Adana-ya hayırlı olsun" ifadesini kullandı.

178 otobüsün engelsiz hale getirildiğini belirten Aldırmaz ise, kalan 31 belediye otobüsünün de yıl sonuna kadar "engelsiz" hale getirileceğini, gelecek yıl tüm belediye otobüslerinde engelli rampası bulunacağını ve engellilerin rahatlıkla belediye otobüslerine inip binebileceğini kaydetti.

Muhabir: Adana

Yayıncı: Zuhal Uzundere Kocalar - ADANA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel 'Engelsiz Kent Engelsiz Ülke' Çalışmaları - Son Dakika


Advertisement