Erdemir'de 32 İşçi, "B" Kadrosuna Geçti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erdemir'de 32 İşçi, "B" Kadrosuna Geçti

03.07.2012 17:40

(ERDEMİR) çalışan 32 işçinin "B" kadrosuna geçtiği bildirildi.

Ereğli Demir ve Çelik Fabrikaları'nda

(ERDEMİR) çalışan 32 işçinin "B" kadrosuna geçtiği bildirildi.

Türk Metal Sendikası Ereğli Şube Başkanı Yusuf Ziya Odabaş, gazetecilere yaptığı açıklamada, fabrikanın "C" personeli konumundaki 32 işçinin yeni kadroya geçişlerini, düzenledikleri piknikle kutladıklarını söyledi.

"B" kadrosuna geçen üyelerinin önlerinde uzun çalışma yılları olduğunu belirten Odabaş "Bu bağlamda herkes ekmeğine ve işine sahip çıkmalı. Böyle güzellikler bizi mutlu ediyor. Yeni kadroya geçen işçiler daha fazla kazanç elde edebilecek. İşçilerimize hayırlı olsun" dedi.

Muhabir: Cem Sürmeneli/ Erdinç Aksoy

Yayıncı: Neşat Ergül - ZONGULDAK

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Erdemir'de 32 İşçi, 'B' Kadrosuna Geçti - Son Dakika


Advertisement