Erdemli'de Göletlere 30 Bin Sazan Bırakıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Erdemli'de Göletlere 30 Bin Sazan Bırakıldı

Erdemli\'de Göletlere 30 Bin Sazan Bırakıldı
02.09.2014 09:53  Güncelleme: 10:54

Mersin'in Erdemli ilçesinde, göletlere 30 bin sazan yavrusu bırakıldı.

Gıda, Tarım ve Hayvancılık İlçe Müdür Vekili Nadi Tekin, yaptığı yazılı açıklamada, bakanlığın 2014 Yılı Balıklandırma Programı kapsamında, Erdemli'deki Karakız, Kösbucağı ve Akpınar göletlerine 30 bin sazan yavrusu salındığını belirtti.

Balık yavrularının Antalya'daki Akdeniz Su Ürünleri Araştırma Üretim ve Eğitim Enstitüsü Müdürlüğünden temin edildiğini kaydeden Tekin, "Bu çalışmalar, su ürünleri kaynaklarının rasyonel bir şekilde değerlendirilmesi ve avcılık yoluyla meydana gelen tahribatın giderilmesi amacıyla yapılmaktadır. Bu çerçevede, Kösbucağı Göleti'ne 5 bin, Karakız Göleti'ne 15 bin, Akpınar Göleti'ne ise 10 bin sazan yavrusu bırakılmıştır" ifadelerini kullandı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Erdemli'de Göletlere 30 Bin Sazan Bırakıldı - Son Dakika


Advertisement