Ereğli Belediye Meclisi toplantısı yapıldı.
Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, gündemdeki bazı maddelerinin görüşülmesinin ardından yaptığı konuşmada, ilçedeki imar revizyonunun mecliste kabul edildiğini, bunun da önem taşıdığını söyledi.
İmar revizyonuyla müteahhitlere, mimarlara ve ilçede yaşayanlara çok geniş bir vizyon açıldığını ifade eden Posbıyık, "Ekonomik yönden bir hareketlilik başlayacak. Karara destek veren ve vermeyen arkadaşlara teşekkür ediyorum" dedi.
Ereğli Belediye Meclisi'nin ağustos ayında tatile gireceği, eylül ayında yeniden toplanacağı bildirildi.
Muhabir: Cem Sürmeneli/ Erdinç Aksoy
Yayıncı: Nurhan Çorlu - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Ereğli Belediye Meclisi Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.