AK Parti'li Ereğli Belediye Meclis üyeleri, Ereğli Müftüsü Recai Albayrak'ı ziyaret etti.
Meclis üyesi Yusuf Kalay, yaptığı konuşmada, göreve yeni atanan Albayrak'a hayırlı olsun dileğinde bulunmak için ziyareti gerçekleştirdiklerini söyledi.
Ereğli'nin her açıdan güzel bir ilçe olduğunu belirten Kalay, "Müftülüğümüz ilçemizde önemli faaliyetleri bulunmaktadır. İnşallah bu dayanışma uzun yıllar hizmet noktasında devam eder" dedi.
Albayrak da ziyaretten duyduğu memnuniyeti ifade ederek teşekkür etti. - Zonguldak
Son Dakika › Yerel › Ereğli Belediyesi Meclis Üyelerinden Müftü Albayrak'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.