
Erzurum Valisi Okay Memiş Başkanlığında 'Şeker Pancarı Üretimi Değerlendirme Toplantısı' yapıldı.
Büyükşehir Belediye Başkanı Mehmet Sekmen'in de katıldığı programda, çiftçiler taleplerini fabrika yetkililerine iletti.
Toplantıda konuşan Vali Memiş, "İlin valisi olarak şeker fabrikasının ve şeker pancarı üreticimizin kar etmesini sağlamak benim görevlerimin arasındadır." dedi. - ERZURUM
Son Dakika › Güncel › Erzurum'da şeker pancarı üretimi değerlendirme toplantısı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.