Eskişehir'de meydana gelen gıda zehirlenmesinde 4 kişi tedavi altına alındı.
Alınan bilgiye göre, İnönü ilçesi İsmetpaşa Mahallesi Yılmaz Caddesi üzerinde ikamet eden Sevinç ailesi, evde hazırladıkları yemeği yedikten sonra rahatsızlandılar. Kendi imkanları ile hastaneye kaldırılan Ömer Sevinç (41), Handan Sevinç (41), Yücel Sevinç (68) ve Ömer Sevinç (3) sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Eskişehir'de Gıda Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.