Eskişehir Hafif Raylı Sistemler İşletmesi
(ESTRAM) Genel Müdürü Erhan Enbatan, vatmanları (tramvay sürücüleri) makamından kabul etti.
Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki ESTRAM'da çalışan vatmanlar, promosyon anlaşmasının yapılması dolayısıyla Enbatan'a teşekkür etti, çiçek verdi.
Enbatan da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
- ESKİŞEHİR
Son Dakika › Yerel › Eskişehir'de Vatmanlardan Estram Genel Müdürü Enbatan'a Teşekkür Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.