Eskişehir'de Vatmanlardan Estram Genel Müdürü Enbatan'a Teşekkür Ziyareti - Son Dakika
Son Dakika Logo

Eskişehir'de Vatmanlardan Estram Genel Müdürü Enbatan'a Teşekkür Ziyareti

28.03.2012 11:47

(ESTRAM) Genel Müdürü Erhan Enbatan, vatmanları (tramvay sürücüleri) makamından kabul etti.

Eskişehir Hafif Raylı Sistemler İşletmesi

(ESTRAM) Genel Müdürü Erhan Enbatan, vatmanları (tramvay sürücüleri) makamından kabul etti.

Büyükşehir Belediyesi bünyesindeki ESTRAM'da çalışan vatmanlar, promosyon anlaşmasının yapılması dolayısıyla Enbatan'a teşekkür etti, çiçek verdi.

Enbatan da ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

- ESKİŞEHİR

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Eskişehir'de Vatmanlardan Estram Genel Müdürü Enbatan'a Teşekkür Ziyareti - Son Dakika


Advertisement