Gündüz eve giren gaspçılar, bir ailenin biriktirdiği altını silah zoruyla gasp ederek kaçtı.
Ankara-nın Elmadağ ilçesinde meydana gelen olayda, Kurtuluş Mahallesi Dağ sokakta oturan Erkan K, sabah işe gitmek için evden ayrıldı. Erkan Koç-un evden ayrıldığını gören 2 kişi Koçun evine girerek eşi Ayşe K'yı etkisiz hale getirdi.
Ayşe K'nın evdeki çocuklarının başına tabanca dayayan gaspçılar, Ayşe K'dan altınların yerini söylemesini istedi.
Daha sonra altınları alan 2 gaspçı olay yerinden kaçtı. Polis ekipleri 2 kişinin yakalanması için bölgede çalışma başlattı.
Bu arada Erkan K'nın altınları ev almak için biriktirdiği öğrenildi.
Muhabir: Murat Kaya
Yayıncı: Ömer Erim Baştimar - ANKARA
Son Dakika › Yerel › Evde Biriktikleri Altınları Gasp Ettiler - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.