Kütahya Valiliğince her ay gerçekleştirilen kaymakamlar toplantısının, Eylül ayı toplantısı gerçekleştirildi.
Valilikte gerçekleştirilen toplantıya bütün ilçelerin kaymakamları katılırken ilin bütününde ekonomik, sağlık, sosyal yardım, kültür, bayındırlık, KÖYDES ve özel idarenin çalışmaları ve Genel Bütçe yatırımları görüşülerek yeni öneriler sunuldu.
Kütahya Valisi Kenan Çiftçi Başkanlığı'nda düzenlenen toplantıya, Vali Yardımcıları Mustafa Haluk Saygı, Metin Selçuk, İl Genel Meclis Başkanı Seyit Ömer Durmuş, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Salih Akkaya ve ilçe kaymakamları katıldı.
Muhabir: Hadi Şengül
Yayıncı: Mürsel Çetin - KÜTAHYA
Son Dakika › Yerel › Eylül Ayı Kaymakamlar Toplantısı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.