İstiklal Marşı'nın kabulü ve Mehmet Akif Ersoy'u Anma Günü dolayısıyla Fatsa Anadolu Lisesi'nde program düzenlendi.
Fatsa Belediyesi Kültür Sarayında gerçekleşen etkinliğe Kaymakam Bekir Atmaca, Belediye Başkanı Hüseyin Anlayan, Müftü Şenel Yılmaz, Milli Eğitim Müdür Vekili Atilla Yiğit, sivil toplum kuruluşları başkanları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Açılış konuşmasını yapan Fatsa Anadolu Lisesi Müdürü Haluk Baycan, milletlerin hayatında geleceklerine yön veren önemli olaylar, kilometre taşı niteliğinde abidevi şahsiyetler olduğunu belirterek, "Genç nesillerin iyi yetişmeleri, geleceğe güvenle bakabilmeleri, millet hayatında yeni değerlerin ortaya çıkabilmesi ve milli şuurun ayakta tutulabilmesi için bunları hatırlamak gerekir" dedi.
Program daha sonra şiirlerin okunması, İstiklal Marşı'nın seslendirilmesi ve
"Asımın Nesli" adlı piyesin sunulmasıyla sona erdi.
- ORDU
Son Dakika › Yerel › Fatsa'da Mehmet Akif Ersoy'u Anma Programı Düzenlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.