Feke'nin düşman işgalinden kurtuluşunun 92. yıl dönümü törenle kutlandı.
Atatürk Anıtı'na çelenk sunulması, saygı duruşu ve İstiklal Marşı'nın okunmasıyla başlayan törenin ardından, Feke'nin kurtuluşunda aktif rol oynayan Arap Ali isimli gazinin mezarı ziyaret edilip dua okundu.
Şehir Stadı'ndaki devam eden törenlere Feke Kaymakamı Mehmet Balıkçılar, AK Parti Milletvekili Ali Küçükaydın, Belediye Başkanı Ahmet Sel, Garnizon Komutanı Yüzbaşı Akgün Baydar, Saimbeyli Belediye Başkanı Mustafa Uyanık, daire amirleri ve vatandaşlar katıldı.
Balıkçılar, Sel ve Baydar'ın, vatandaşların bayramını kutladığı törende, öğrenciler halk oyunları gösterileri sundu, şiirler okudu.
Tören, Adana Büyükşehir Belediyesi bando takımının gösterisiyle sona erdi.
- ADANA
Son Dakika › Yerel › Feke'nin Düşman İşgalinden Kurtuluşu Yıl Dönümü Kutlandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.