Forum Magnesia, 12 Aralık Mağazacılar Günü'nü Kutladı! - Son Dakika
Son Dakika Logo

Forum Magnesia, 12 Aralık Mağazacılar Günü'nü Kutladı!

Forum Magnesia, 12 Aralık Mağazacılar Günü\'nü Kutladı!
11.12.2015 15:35

2011 yılında Hindistan’da başlatılan ve bu yıl dördüncü kez kutlanacak olan Mağazacılar Günü’nü Forum Magnesia Alışveriş Merkezi de unutmadı.

2011 yılında Hindistan'da başlatılan ve bu yıl dördüncü kez kutlanacak olan Mağazacılar Günü'nü Forum Magnesia Alışveriş Merkezi de unutmadı. Forum Magnesia AVM Müdürü Okan Yavaş AVM'deki mağaza çalışanlarına karanfil takdim ederek Mağazacılar Günü'nü kutladı.

Kapsamı, etkisi ve heyecanı artarak kutlanan Mağazacılar Gününde perakende sektöründe mağaza çalışanlarının onurlandırılmaları ve teşekkür edilmesini amaçlıyor. 70'e yakın markasıyla Manisalılara hitap eden Forum Magnesia, Mağazacılar Gününde çalışanlara karanfil hediye ederek bu özel günde mağaza çalışanlarını memnun etti.

Forum Magnesia AVM Müdürü Okan Yavaş, "Gece gündüz durmadan çalışarak, en kolayından en zoruna müşterilerin tüm isteklerini yerine getirerek ve en önemlisi daima gülümseyerek sadece gönlümüzün değil, markalarımızın da yıldızı 2 milyona yakın mağazacının Mağazacılar Günü'nü kutluyoruz." şeklinde konuştu. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Forum Magnesia, 12 Aralık Mağazacılar Günü'nü Kutladı! - Son Dakika


Advertisement