Gaziantep Su ve Kanalizasyon İdaresi'nin (GASKİ), Araban ilçesine bağlı Köklüce kırsal mahallesinde başlattığı içme suyu şebekesi ve kanalizasyon çalışmaları sürüyor.
Araban Belediyesi Başkanı Mehmet Özdemir, yaptığı açıklamada GASKİ'nin Köklüce Mahallesi'nde başlattığı 7 kilometre içme suyu şebekesi hattı yenileme ve 600 metre ek kanalizasyon çalışmasının tüm hızıyla devam ettiğini söyledi.
Özdemir, ilçede yaptığı çalışmalardan dolayı Gaziantep Büyükşehir Belediyesi Başkanı Fatma Şahin'e teşekkür etti.
Son Dakika › Yerel › Gaski'nin Köklüce Mahallesindeki İçme Suyu ve Kanalizasyon Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.