Gaziantep İhracatı Yüzde 16 Arttı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep İhracatı Yüzde 16 Arttı

01.06.2012 14:41

Gaziantep Sanayi Odası (GSO) Yönetim Kurulu Başkanı Adil Konukoğlu, Gaziantep'ten mayıs ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 16 oranında artışla 499 milyon 879 bin dolarlık ihracat gerçekleştirildiğini kaydetti.

Gaziantep Sanayi Odası (GSO) Yönetim Kurulu Başkanı Adil Konukoğlu, Gaziantep'ten mayıs ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 16 oranında artışla 499 milyon 879 bin dolarlık ihracat gerçekleştirildiğini kaydetti.

İhracat rakamlarını değerlendiren Konukoğlu, "Mayıs ayı ihracatı, 504 milyon 270 bin dolar olarak gerçekleşen 2012 Mart ayı ihracatından sonra, Gaziantep tarihinin en yüksek 2'inci ihracat rakamı oldu" dedi.

Ocak-Mayıs döneminde ihracatın geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 26 oranında artarak, 2 milyar 362 milyon dolara ulaştığını belirten Konukoğlu, Gaziantep'in ihracat yapan iller arasındaki 6'ncı sıradaki yerini koruduğuna dikkati çekti.

Konukoğlu, Gaziantep olarak ihracattaki yükseliş sürecini şimdiye kadar olduğu gibi başarıyla yöneterek 2023 yılında 30 milyar dolarlık ihracat hedefine ulaşmayı hedeflediklerini bildirdi. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Gaziantep İhracatı Yüzde 16 Arttı - Son Dakika


Advertisement