Gaziantep'te 7 Kişi Gıda Zehirlenmesi Geçirdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gaziantep'te 7 Kişi Gıda Zehirlenmesi Geçirdi

18.03.2014 21:41  Güncelleme: 22:48

Gaziantep'te 7 öğrenci içtikleri koladan zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

Gaziantep'te 7 öğrenci içtikleri koladan zehirlenerek hastaneye kaldırıldı.

Alınan bilgiye göre, Hoşgör Ilköğretim Okulu 5. sınıf öğrencileri Berat Doğan, Eren Yıldırım, Mehmet Aktaş, Hanifi Özoğlu, Tunahan Çelik, Yunus Emne Cinoğlu ve Cuma Çelik'in okul dışından kola alıp tükettikten sonra okulda fenalaştı. Olay yerine çağrılan 112 Acil Servis ekipleri tarafından ambulanslarla Çocuk Hastanesine kaldırılan öğrencilerin zehirlendiği belirlendi.

Tedavileri süren öğrencilerin sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi. - Gaziantep

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gaziantep'te 7 Kişi Gıda Zehirlenmesi Geçirdi - Son Dakika


Advertisement