Gemerek Kaymakamı Özbey Sivas'ta Açılan İlçe Standını Gezdi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gemerek Kaymakamı Özbey Sivas'ta Açılan İlçe Standını Gezdi

05.09.2012 11:20

Gemerek Kaymakamı Yusuf Özbey, Sivas Kongresi'nin 93.yıl dönümü dolayısıyla Sivas'ta açılan ilçe sergilerindeki Şarkışla standını gezdi.

Gemerek Kaymakamı Yusuf Özbey, Sivas Kongresi'nin 93. yıl dönümü dolayısıyla Sivas'ta açılan ilçe sergilerindeki Şarkışla standını gezdi.

Özbey, ilçe standında sergilenen gilaburu suyu ile patatese vatandaşların yoğun ilgi gösterdiğini söyledi. Özbey, standı ziyaret eden Vali Zübeyir Kemelek'e ilçe ve Çat Yaylası Turizme Açılıyor projesi hakkında bilgi verdi.

Muhabir: Kemal Erdoğmuş

Yayıncı: Önder Felek - SİVAS

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gemerek Kaymakamı Özbey Sivas'ta Açılan İlçe Standını Gezdi - Son Dakika


Advertisement