Giresun'da evi yanarak mağdur duruma düşen aileye Valilik tarafından destek sağlandığı bildirildi.
Valilik Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğünden yapılan yazılı açıklamada, Kayadibi Mahallesi'nde ağustos ayında evi yanan Salih Gürsu ve ailesinin mağdur duruma düştüğü kaydedildi.
Ailenin ev kiralanarak buraya yerleştirildiği aktarılan açıklamada, "Olayın Valiliğimize ulaşması üzerine Giresun Valiliği Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı'nca aileye acil olarak bir miktar nakdi yardım yapılmıştır. Ayrıca Vakfın son mütevelli heyet toplantısında mağdur aileye ev kiralanarak 6 aylık ücretinin ödenmesi kararlaştırılmıştır" denildi. - Giresun
Son Dakika › Yerel › Giresun Valiliğinden Mağdur Aileye Yardım - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.