Giresunspor'da Kötü Gidiş Değerlendirildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Giresunspor'da Kötü Gidiş Değerlendirildi

Giresunspor\'da Kötü Gidiş Değerlendirildi
15.01.2012 15:34

Giresunspor'da dün Sakaryaspor karşısında alınan 3-1 mağlubiyetin ardından Giresunspor Yönetim Kurulu üyeleri Vali Dursun Ali Şahin'le bir araya gelerek kötü gidişi değerlendirdiler.

Giresunspor'da dün Sakaryaspor karşısında alınan 3-1 mağlubiyetin ardından Giresunspor Yönetim Kurulu üyeleri Vali Dursun Ali Şahin'le bir araya gelerek kötü gidişi değerlendirdiler.

Giresunspor Tesisleri'nde Vali Dursun Ali Şahin başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda Giresunspor Kulübü Başkanı Ferhan Abidinoğlu ile birlikte yönetim kurulu üyeleri yer aldı. Toplantıda, takımın aldığı sonuçlar değerlendirilirken, Giresunspor'un sorunları tartışıldı. Vali Dursun Ali Şahin, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte 2. yarı için yapılması gereken çalışmaların neler olabileceği, transfer edilecek futbolcular ve bu futbolculara yapılacak ödemelerin kaynağı konularında görüş alışverişinde bulundu. Takımın bulunduğu kötü durumdan kurtarılması için yapılması gerekenler tartışıldı. - GİRESUN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Giresunspor'da Kötü Gidiş Değerlendirildi - Son Dakika


Advertisement