Gölmarmara'da su aboneliğinde ön ödemeli akıllı sayaç sistemine geçiliyor.
Gölmarmara Belediye Başkanı Birol Bak, yeni sistemle suyun tonunun 0,30 kuruş daha indirimli hale getirildiğini söyledi.
Bak, sistemin belediye ve aboneler için avantajlı olduğunu ifade ederek,
"Abone bağlantılarının hızla artmasını hedefliyoruz. Sistemle depozito alımları ortadan kalkacak. İlçemiz halkına hayırlı olmasını diliyorum" dedi.
- MANİSA
Son Dakika › Yerel › Gölmarmara'da Akıllı Su Sayacına Geçiliyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.