Gölmarmara'da Akıllı Su Sayacına Geçiliyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gölmarmara'da Akıllı Su Sayacına Geçiliyor

18.01.2012 13:40

Gölmarmara'da su aboneliğinde ön ödemeli akıllı sayaç sistemine geçiliyor.

Gölmarmara'da su aboneliğinde ön ödemeli akıllı sayaç sistemine geçiliyor.

Gölmarmara Belediye Başkanı Birol Bak, yeni sistemle suyun tonunun 0,30 kuruş daha indirimli hale getirildiğini söyledi.

Bak, sistemin belediye ve aboneler için avantajlı olduğunu ifade ederek,

"Abone bağlantılarının hızla artmasını hedefliyoruz. Sistemle depozito alımları ortadan kalkacak. İlçemiz halkına hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

- MANİSA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gölmarmara'da Akıllı Su Sayacına Geçiliyor - Son Dakika


Advertisement