Gölpazarı İlçe Emniyet Amirliğinden İftar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Gölpazarı İlçe Emniyet Amirliğinden İftar

Gölpazarı İlçe Emniyet Amirliğinden İftar
20.07.2013 09:08  Güncelleme: 09:18

Gölpazarı İlçe Emniyet Amirliği, personele ve emekli polislere iftar verdi.

Gölpazarı İlçe Emniyet Amirliği tarafından personele ve emekli polis memurlarına iftar verildi.

Emniyet Amiri Fatih Doğan, emniyet bahçesindeki iftarda, emniyet personelinin ve emekli polis memurlarının ramazan ayını kutladı.

Birlik ve beraberliğin bir araya geldiği, insanların kaynaştığı, merhamet duygularının geliştiği kutsal bir ayın içinde olduklarını hatırlatan Doğan, "Kadromuza yeni katılan personel ile emekli olmuş polis memurlarımız arasında birlik ve dayanışma devam etmektedir. Kendilerinin yeni genç arkadaşlara mesleki bilgi ve becerilerini, tecrübelerini aktarmaları faydalı olacaktır" dedi. - Bilecik

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Gölpazarı İlçe Emniyet Amirliğinden İftar - Son Dakika


Advertisement