Gölpazarı İlçe Emniyet Amirliği tarafından personele ve emekli polis memurlarına iftar verildi.
Emniyet Amiri Fatih Doğan, emniyet bahçesindeki iftarda, emniyet personelinin ve emekli polis memurlarının ramazan ayını kutladı.
Birlik ve beraberliğin bir araya geldiği, insanların kaynaştığı, merhamet duygularının geliştiği kutsal bir ayın içinde olduklarını hatırlatan Doğan, "Kadromuza yeni katılan personel ile emekli olmuş polis memurlarımız arasında birlik ve dayanışma devam etmektedir. Kendilerinin yeni genç arkadaşlara mesleki bilgi ve becerilerini, tecrübelerini aktarmaları faydalı olacaktır" dedi. - Bilecik
Son Dakika › Yerel › Gölpazarı İlçe Emniyet Amirliğinden İftar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.