Havsa'da "Karma Aşı" Uygulaması Başladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Havsa'da "Karma Aşı" Uygulaması Başladı

07.05.2012 13:41

Havsa'da, birinci sınıf ilköğretim okulu öğrencilerine karma aşı uygulanmaya başladı.

Havsa'da, birinci sınıf ilköğretim okulu öğrencilerine karma aşı uygulanmaya başladı.

Havsa Devlet Hastanesi'nce, ilçedeki ilköğretim okullarında eğitim gören 180 birinci sınıf öğrencilerine difteri, inaktif polio, tetanos ve menenjit aşısından oluşan karma aşılar vurulmaşa başlandı.

Dr. Suat Ulutaş, ebeler Seyhan Çetintaş, Havva Çıray, Nurgül Doğru ve hemşire Nurten Toplu tarafından gerçekleştirilecek aşı uygulaması, Sokollu İlköğretim Okulu'nda başladı.

Bu arada, 7. Avrupa Aşı Haftası etkinlikleri kapsamında birinci sınıf öğrencileri arasında düzenlenen resim yarışması da sonuçlandı. Yarışmada Azem Adaş birinci, Rümeysa Yaşa ikinci, Alperen Özdemir ise üçüncü oldu.

Dereceye giren öğrencilere hediyeleri Dr. Suat Ulutaş ile okul müdürü Seyhan Toksöz tarafından verildi.

- EDİRNE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Havsa'da 'Karma Aşı' Uygulaması Başladı - Son Dakika


Advertisement