Bilecik'te bazı öğrenciler ilk defa karne almanın heyecanını yaşadı.
2015-2016 eğitim-öğretim yarı yılı karne dağıtım töreni tüm Türkiye'de gerçekleşirken, ilk defa karne alan öğrencilerin mutlulukları yüzlerinden okundu. Bilecik Malhunhatun İlkokulu 1-B sınıfı öğrencileri sınıf öğretmenleri Ela Kanmaz'ın elinden karnelerini alırken, ilk defa karne almanın mutluluğu yaşadılar. Velilerinde hazırda beklediği karne töreninde, veliler karne aldıkları sırada fotoğraf çekerek o anı ölümsüzleştirdiler. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › İlk Defa Karne Almanın Heyecanını Yaşadılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.