Kula Zafer İlköğretim Okulu öğrencileri, Orman Haftası etkinlikleri çerçevesinde 150 sedir fidanı dikti.
Merhum Öğretmen Ali Sarı Hatıra Ormanı'nda gerçekleştirilen fidan dikme törenine, Zafer İlköğretim Okulu 8. sınıf öğrencileri, öğretmenleri ve yöneticileri katıldı. Piknik havasında geçen etkinlikte, öğrenciler 150 sedir fidanını toprakla buluşturdu.
Okul Müdürü Selahattin Başaran, "İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından oluşturulan Ali Sarı Hatıra Ormanı'nın bakımı ve ağaçlandırılması için, belediyemizden fidan ve ekipman desteği alarak fidan diktik. Çocuklarımıza doğa sevgisini bir kez daha hatırlatmış olduk. Ormanlar bir ülkenin doğal güzellik ve zenginlik kaynağıdır. Ağaç dikip, yeni ormanlar yetiştirilmesine yardımcı olmalıyız" dedi.
(HY-ERG-
22.03.2012 08: 45: 38
TSI
NNNN - MANİSA
Son Dakika › Yerel › İlköğretim Öğrencileri Fidan Dikti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.