Çanakkale'nin
Lapseki ilçesinde İmam Hatip Lisesi mezunları kahvaltıda bir araya geldi.
Lapseki İmam Hatip Lisesinde gerçekleşen organizasyonun kutlu doğum haftasına özel olmadığını söyleyen davetliler, daha önceden belirlenen bir organizasyon olduğunu dile getirdi. İlçe Milli Eğitim Müdürü Ali Kocabaş'ında katıldığı yemekte bir araya gelen İmam Hatip Lisesi mezunları hem sohbet etme hem de kaynaşma imkanı buldu. İmam Hatip Orta Okulu Müdürü Hüseyin Kahraman gelen davetlilere teşekkür ederek haftanın önemini ifade etti. Kaynaşma ve kardeşlik duygularının gelişmesi için bu şekilde karar aldıklarını ifade eden Kahraman, "kutlu doğum haftanızı tebrik ediyorum" dedi. - ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › İmam Hatip Mezunları Kahvaltıda Buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.