İzmit Belediyesi işçilere 13 günlük devlet ikramiyelerini dağıttı.
İzmit Belediyesi'nden yapılan yazılı açıklamaya göre, çalışanların banka hesaplarına yatırılan ikramiyelerin 291 işçiyi kapsadığı belirtildi.
Yaklaşık 180 bin lira tutan ikramiyelerin yarın hesaplardan çekilebileceğine yer verilen açıklamada, "Devlet ikramiyesinin 2. dilimi de 23 Ekim tarihinde çalışanlara ödenecek" denildi.
Genel-İş Sendikası Kocaeli Şube Başkanı Vedat Küçük de Belediye Başkanı Nevzat Doğan ve ekibine duyarlılığından dolayı teşekkür ederek, "Bölgemizde çalışanına tek kuruş borcu olmayan tek belediyeyiz. Belediye yönetimi 3,5 yıldan beri hak edileni hak ettiğimiz gün ödeme duyarlılığından hiç sapmadı. Çalışanlar alın teri kurumadan hak ettiklerini almaktadır" ifadesini kullandı.
Muhabir: Necdet Doğruyol
Yayıncı: Murat Paksoy - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › İzmit Belediyesi İşçilere İkramiyelerini Dağıttı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.