Tüm Yurtta olduğu gibi Düzce'de de karne heyecanı yaşandı. Karnesini alan öğrenciler soluğu lunaparkta aldı.
Düzce'de 2011-2012 eğitim öğretim yılı sona erdi. Eğitim öğretimin yılının son gününde öğrenciler karnelerini alırken uzun soluklu bir tatil dönemine de girmiş oldu. Karnesini alan öğrenciler velilerinden aldıkları harçlıklar ile soluğu lunaparkta aldılar. Öğrenciler, burada çarpışan otoya, balerine, dönme dolaba, kayığa, kamikaze'ye binerek bir yılın yorgunluğunu atarak hoşça vakit geçirdiler. - DÜZCE
Son Dakika › Yerel › Karnesini Kapan Lunaparka Akın Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.