Adana'da bir kasaptan 48 kilogram et çaldığı belirlenen 2 kişi yakalandı.
Alınan bilgiye göre, Asayiş Şube Müdürlüğü Hırsızlık Büro Amirliği ekipleri, Gürselpaşa Mahallesi'nde bir kasabın kepenklerini zorla açmaya çalışan 2 kişi bulunduğu ihbarı üzerine çalışma başlattı.
Polis ekipleri mahallede yaptıkları araştırma sonucu Runi A'yı yakaladı. Zanlının otomobilinde yapılan aramada bir kasaptan çaldıkları belirlenen 48 kilogram et ele geçirildi.
Runi A'nın ifadesi doğrultusunda hırsızlığı beraber yaptıkları belirlenen Eren S. de gözaltına alındı.
Öte yandan Hırsızlık Büro Amirliği ekiplerinin yürüttükleri çalışmalar sonucu son 1 haftada 50 hırsızlık olayının aydınlatılarak 79 kişinin gözaltına alındığı, bunlardan 12'sinin tutuklanarak cezaevine gönderildiği öğrenildi.
Muhabir: Aykut Ünlüpınar
Yayıncı: Tevfik Işık - ADANA
Son Dakika › Yerel › Kasaptan Çaldıkları Etle Yakalandılar - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.