Kayseri'de "Acemi Kasaplar" Hastenelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kayseri'de "Acemi Kasaplar" Hastenelik Oldu

24.09.2015 11:59

Kayseri'de kurban keserken kendisini yaralayan 67 kişi, hastanelere başvurdu.

Kayseri'de kurban keserken kendisini yaralayan 67 kişi, hastanelere başvurdu.

Kurban Bayramı'nın birinci gününde Kayseri il genelinde kurbanlarını kesmek isteyen veya kasaplara yardım etmeye çalışan bazı vatandaşlar, acemiliklerinin kurbanı oldu.

Kentte kurban kesiminin başlamasının ardından çeşitli yerlerinden yaralanan 67 kişi, Kayseri Eğitim ve Araştırma Hastanesinde ve ilçe hastanelerinde tedavi altına alındı.

Yaralanmaların önemli bölümünün, bıçak, satır kesiği ile hayvan tepmesi sonucu meydana geldiği öğrenildi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kayseri'de 'Acemi Kasaplar' Hastenelik Oldu - Son Dakika


Advertisement