Konya Devlet Tiyatrosu, (KDT) "Benimle delirir misin" adlı oyunu sahneleyecek.
Mine Artu'nun yazmış olduğu Necmi Yapıcı ve Mehtap Bayri'nin oynamış olduğu İstanbul Meydan Sahnesi "Benimle delirir misin" oyunu, bu akşam saat 20.00'de KDT'de tiyatroseverlerle buluşacak.
Evlilik yeminleri, güzel aşk sözcüklerini konu alarak başlayan oyunda, nikah masasına gömülen bir aşkın ardından bir kadın ve erkeğin kendilerini aklama ve yanlışlarını saklama çabaları ele alınıyor.
Oyun, büyük bir hatayla evlenip hayatını sürdüren, buna rağmen hayatındaki insanı hala deli gibi seven insanları anlatıyor. - KONYA
Son Dakika › Yerel › Kdt'de 'Benimle Delirir Misin' Adlı Oyun Sahnelenecek - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.