'Kelle Ürtücülüğü'nü 40 Yıldır Yapıyor - Son Dakika
Son Dakika Logo

'Kelle Ürtücülüğü'nü 40 Yıldır Yapıyor

\'Kelle Ürtücülüğü\'nü 40 Yıldır Yapıyor
27.10.2012 14:41

söyledi.

Sadece Kurban Bayramı'nda ihtiyaç duyulan ve bölgede 'kelle ürtücüsü' adı verilen mesleği 40 yıldır yapan Ahmet Kurt, bu iş sayesinde kurbanın baş ve ayaklarının da tüketilir duruma geldiğini

söyledi.

Gaziantep kent merkezinde ek gelir olarak Kurban Bayramlarında tezgah açtıklarını dile getiren Mehmet Kurt, "Benim mesleğim demir doğrama. Ancak 40 yıldır kelle de ürtüyorum. Yıllardır severek yaptığım bu işi her Kurban Bayramı'nda yapıyor, vatandaşların getirdiği kurban kellelerini ve ayaklarını ürtüyorum. 5 TL karşılığında yakarak temizlediğim kelle ve ayakları sahiplerine tekrardan teslim ediyorum. Bu sayede kurban kesenlere büyük bir kolaylık sağlıyoruz. Bayramın 3 günü boyunca bu işi yapıyorum. Yaptığımız bu iş sayesinde kurbanın başı ve ayakları da tüketilir duruma geliyor" dedi.

Vatandaşlar ise, sadece Kurban Bayramı'nda çalışan kelle ürtücülerinin verdiği hizmetten dolayı memnun olduklarını belirterek, büyük bir zahmetten kurtulduklarını aktardı. - GAZİANTEP

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel 'Kelle Ürtücülüğü'nü 40 Yıldır Yapıyor - Son Dakika


Advertisement