Edirne'ye bağlı Keşan Belediye Başkanlığı Zabıta Müdürlüğü ekipleri şehirde bulunan camilerde Cuma münasebetiyle dilenen dilencileri denetledi.
Şehir merkezindeki camileri gezerek dilenilmemesi için uyarıda bulunan ekipler, camilerde dilenenleri uzaklaştırdı. Zabıta Müdürlüğünden yapılan açıklamada, denetimlerin sıklıkla devam edeceği, halkın acıma duygusu ve inancının sömürülmesinin önüne geçileceği belirtildi. - EDİRNE
Son Dakika › Yerel › Keşan Zabıtası'ndan Cuma Denetimi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.