Kırklareli Orman İşletme Müdürlüğü'nden İftar - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kırklareli Orman İşletme Müdürlüğü'nden İftar

02.07.2015 10:37

Kırklareli Orman İşletme Müdürlüğü'nce iftar programı düzenlendi.

Kırklareli Orman İşletme Müdürlüğü'nce iftar programı düzenlendi.

Orman İşletme Müdürü Nüfer Yavuz, Kırklareli Emniyet Müdürlüğü Sosyal Tesisleri'nde düzenlenen iftar öncesi yaptığı konuşmada, Ramazan ayında birlik, beraberlik ve hoşgörü duygularının yoğunlaştığını belirtti.

Tutulan oruçların, edilen duaların kabul olması dileğinde bulunan Yavuz, iftar programına katılanlara teşekkür etti.

Konuşmaların ardından, oruçlar açıldı.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Kırklareli Orman İşletme Müdürlüğü'nden İftar - Son Dakika


Advertisement