Konya'da 17 Temmuz Pazar günü gece yarısına kadar otobüs ve tramvayların ücretsiz yolcu taşıyacağı öğrenildi.
Darbe girişiminin ardından halkın meydanlarda toplanabilmesi amacıyla dün ücretsiz yolcu taşıyan Konya Büyükşehir Belediyesine ait otobüs ve tramvaylar 17 Temmuz gece yarısına ücretsiz hizmet vermeye devam edecek. Toplu taşıma araçlarını kullanacakların saat 20.30'da Mevlana Meydanında düzenlenecek 'Meydana Sahip Çık' programına katılması bekleniyor. - KONYA
Son Dakika › Yerel › Konya'da Otobüs ve Tramvay Ücretsiz Yolcu Taşıyacak - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.