Konya Valisi Aydın Nezih Doğan, Necmettin Erbakan Üniversitesi'ne veda ziyaretinde bulundu.
Van Valiliği'ne atanan Doğan, ziyarette, Necmettin Erbakan Üniversitesi ile sürdürülen projelerde çalışmaktan memnun kaldığını söyledi.
Görev süresince Konya'nın üniversite şehri olması yönünde çaba gösterdiklerini belirten Doğan, Konya Üniversitesi'nden Necmettin Erbakan Üniversitesi'ne dönüşme aşamasında, üniversitenin gelişimine destek olmaya ve birlikte hizmet üretmeye çalıştıklarını ifade etti.
Rektör Prof. Dr. Muzaffer Şeker ise Vali Doğan'ın görev süresi boyunca yaptığı hizmetlerinin Konya tarafından daima güzel hatırlanacağını dile getirdi. - Konya
Son Dakika › Yerel › Konya Valisi Doğan'dan Necmettin Erbakan Üniversitesi'ne Veda Ziyareti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.