Konya'nın Kulu ilçesinde, karbonmonoksit gazından zehirlenen bir kişi kaldırıldığı hastanede tedavi altına alındı.
İlçe merkezinde yaşayan F.Ö. (28) ikamet ettiği sobalı evinde sızan karbonmonoksit gazından etkilendi. Sabah saatlerinde yarı baygın halde bulunan kadın çağrılan ambulansla hastaneye kaldırıldı. Kulu Devlet Hastanesi'nde yapılan müdahalenin ardından Konya'ya sevk edilen kadın tedavi altına alındı. - KONYA
Son Dakika › Yerel › Kulu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.