Kuşadası'nda Polis Memuru Görev Başında Kendini Yaraladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kuşadası'nda Polis Memuru Görev Başında Kendini Yaraladı

Kuşadası\'nda Polis Memuru Görev Başında Kendini Yaraladı
20.11.2012 15:25

kendisini silahla yaraladı.ses gelmesi üzerine, bölgede inceleme yapmaya başladı.

Kuşadası'nda adliye binasında nöbet tutan bir polis memuru, kaza sonucu

kendisini silahla yaraladı.

Edinilen bilgiye göre, Kuşadası Adliye binasında görev yapan Abdulvahap Akkuş isimli polis memuru, binanın arka tarafından

ses gelmesi üzerine, bölgede inceleme yapmaya başladı. Bu sırada ayağının kayması sonucu düşen Akkuş, elindeki tabancasının ateş alması sonucu başından yaralandı. Kurşunun sol şakasından sıyırması ile yaralanan, telsizle arkadaşlarından yardım istedi. Kuşadası Devlet Hastanesi'ne kaldırılan ve tedavi altına alınan Akkuş'un düşmesi sırasında ateş alan silahındaki kurşunun, alnını sıyırıp kafatasında zedelenmeye yol açtığı öğrenildi.

Olayın ardından Kuşadası Devlet Hastanesi'ne gelerek yaralı polisi ziyaret eden ve bilgi alan Kuşadası Emniyet Müdürü Olcay Yakup İnankur, polis memuru Akkuş'un bilincinin yerinde olduğunu belirterek, olayla ilgili inceleme başlatıldığını söyledi. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kuşadası'nda Polis Memuru Görev Başında Kendini Yaraladı - Son Dakika


Advertisement