Kütahya'da Kablo Hırsızları Yakalandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Kütahya'da Kablo Hırsızları Yakalandı

24.10.2012 10:51

Kütahya'da santralden kablo çalan 2 kişi jandarma tarafından yakalandı.

Kütahya'da santralden kablo çalan 2 kişi jandarma tarafından yakalandı.

Edinilen bilgiye göre, Doğalar Santrali'ne bağlı Çifteoluklar köyü kablosu, 2 şahıs tarafından kesilerek çalındı. Olayın ardından çalışma yapan jandarma ekipleri, zanlıları Yenice köyünde yakalayarak gözaltına aldı. Şahıslar, sevk edildikleri mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi. - KÜTAHYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Kütahya'da Kablo Hırsızları Yakalandı - Son Dakika


Advertisement