Lapseki Milli Eğitim Müdürü Ali Kocabaş ile Milli Eğitim Şube Müdürü Hakkı Biçer, emekli öğretmen ve Çanakkale'nin ilk kadın milletvekili Zekiye Gülşen'i evinde ziyaret etti.
Gülşen, ziyaret sırasında yaptığı açıklamada, ölmeden önce tek arzusunun ilçede sahil kenarına bir şehitlik yapılması olduğunu söyledi.
Lapseki'de binlerce şehidin yaptığını ifade eden Gülşen, "Bazı bölgeleri kazdığınızda şehit kemikleri çıkıyor. Şu anda şehitlerimizin yattığı bölgelerde araç park alanları var. Bunları düşündükçe hasta oluyorum" dedi.
Milli Eğitim Müdürü Kocabaş ise ilçeye şehitlik yapılması konusunda görüşmelerin sürdüğünü kaydetti.
Ziyaretin sonunda Gülşen, Kocabaş'a "Yollar Yıllar İzler" adlı kitabını hediye etti.
- ÇANAKKALE
Son Dakika › Yerel › Lapseki Milli Eğitim Müdürü Kocabaş, Eski Kadın Milletvekili Gülşen'i Ziyaret Etti - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.