Erzurum Lisesi öğrencisi Ömer Faruk Şimşek, Liselerarası Tekvando Türkiye Şampiyonası'nda bronz madalya kazandı.
Denizli'de yapılan şampiyonaya Erzurum'dan 10 sporcu katıldı. Sporculardan lise öğrencisi Şimşek, 59 kiloda üçüncülüğü elde etti.
Ziya Gökalp Lisesi öğrencisi Selim Can Dağıstanlı 48 kiloda, Spor Lisesi öğrencisi Mustafa Bağlar 55 kiloda ve Erzurum Spor Lisesi öğrencisi Burak Uzun da 78 kiloda tatamiye çıkarak, çeyrek final maçları yaptı.
Antrenör Arif Budak, sporcuların performansından memnun kaldığını belirterek, büyük başarı kaydettiklerini söyledi. - Ankara
Son Dakika › Yerel › Liselerarası Tekvando Türkiye Şampiyonası - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.