Lüleburgaz Belediye Başkanı Emin Halebak, oda temsilcileriyle bir araya geldi.
Halebak, belediye toplantı salonunda yaptığı konuşmada, son zamanlarda
"Lüleburgaz'ı çöp götürüyor" söylentilerine karşılık, vatandaşların çöplerini zamanında çıkarması gerektiğini söyledi.
Kentlerde, vatandaşların toplu yaşama kurallarına uyması gerektiğini belirten Halebak, bu söylentilerin "siyasi" olduğunu düşündüğünü belirtti.
Vatandaşların çöplerini zamansız dışarı çıkarmamasını isteyen Halebak, "Bu tür söylentilerle Lüleburgaz'a zarar veriyorlar. Benim seçimlerde aday olup olmamam önemli değil. Bu tür konular ile siyaset yapılmamalı. Önemli olan Lüleburgaz'ımızdır" diye konuştu.
Muhabir: Özgün Tiran/ Salih Baran
Yayıncı: Nurhan Çorlu - KIRKLARELİ
Son Dakika › Yerel › Lüleburgaz Belediye Başkanı Halebak, Oda Temsilcileriyle Görüştü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.