Malatya Emniyet Müdürlüğü Binası 2014'de Hizmete Sunulacak - Son Dakika
Son Dakika Logo

Malatya Emniyet Müdürlüğü Binası 2014'de Hizmete Sunulacak

Malatya Emniyet Müdürlüğü Binası 2014\'de Hizmete Sunulacak
23.07.2012 13:33

Malatya Emniyet Müdürlüğü'nün yeni binasının inşaat çalışmaları sürerken, binanın 2014 yılında hizmete açılmasının planlandığı bildirildi.

Malatya Emniyet Müdürlüğü'nün yeni binasının inşaat çalışmaları sürerken, binanın 2014 yılında hizmete açılmasının planlandığı bildirildi.

Malatya Emniyet Müdürlüğü'nün mevcut binasının arkasına yapılan binanın tamamlanması ile emniyetin tüm birimlerini içine alacağı kaydedilirken, binanın toplam kullanım alanının 29 bin 294 metrekare olacağı ifade edildi. Yeni binanın 5 bloktan olacağı, inşaat çalışması süren yeni binanın 2014 yılında hizmete açılmasının planlandığı belirtildi.

Bu arada, şeker arazisine yapılan yeni devlet hastanesi karşısına yapılan yeni emniyet müdürlüğü binasının girişinin ayrı yerden verileceği aktarıldı. - MALATYA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Malatya Emniyet Müdürlüğü Binası 2014'de Hizmete Sunulacak - Son Dakika


Advertisement