Manavgat Belediyesi tarafından Kum mevkisinde yapılması planlanan 5 bin kişilik stadyum çalışmalarının başladığı bildirildi.
Manavgat Belediye Başkanı Şükrü Sözen, 5 bin kişilik stadyumun zemin çalışmalarının başladığını, çalışmaların yaklaşık 1 ay süreceği söyledi.
Stadyumun Türkiye Futbol Federasyonu standartlarına uygun şekilde projelendirildiğini ifade eden Sözen, stadyumda A ve B Blok olmak üzere karşılıklı iki adet tribün yer alacağını kaydetti.
Ocak ayı sonunda temeli atılacak stadyumu haziran ayı gibi tamamlamayı hedeflediklerini bildiren Sözen, stadyumun, Manavgat halkının büyük bir eksikliğini gidererek, kentteki spor hayatına yön vereceğini belirtti.
Muhabir: Mustafa Taş
Yayıncı: Hızır Hacısalihoğlu - ANTALYA
Son Dakika › Yerel › Manavgat Belediyesi 5 Bin Kişilik Stadyum Çalışmalarına Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.