Manda Yetiştiricilerle Toplantı Yapıldı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Manda Yetiştiricilerle Toplantı Yapıldı

10.04.2012 15:40

Kırklareli Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Hasan Çebi, manda yetiştiricileriyle bir araya geldi.

Kırklareli Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Hasan Çebi, manda yetiştiricileriyle bir araya geldi.

Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü toplantı salonunda 24 manda yetiştiricisi ile bir araya gelen Çebi, hayvancılığın genel durumu, manda yetiştiriciliğinin yerli ırk ve gen kaynağı hakkında bilgi verdi.

Çebi, örgütlü ve birlikte hareket etmenin üreticilere katkılar sağlayacağını kaydetti.

- KIRKLARELİ

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Manda Yetiştiricilerle Toplantı Yapıldı - Son Dakika


Advertisement