Kırklareli Gıda Tarım ve Hayvancılık Müdürü Hasan Çebi, manda yetiştiricileriyle bir araya geldi.
Gıda, Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü toplantı salonunda 24 manda yetiştiricisi ile bir araya gelen Çebi, hayvancılığın genel durumu, manda yetiştiriciliğinin yerli ırk ve gen kaynağı hakkında bilgi verdi.
Çebi, örgütlü ve birlikte hareket etmenin üreticilere katkılar sağlayacağını kaydetti.
- KIRKLARELİ
Son Dakika › Yerel › Manda Yetiştiricilerle Toplantı Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.