Mehmet Uğurlu'dan Basın Bayramı Kutlaması - Son Dakika
Son Dakika Logo

Mehmet Uğurlu'dan Basın Bayramı Kutlaması

24.07.2012 13:04

Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü Kayseri İl Müdürü Mehmet Uğurlu, Sansürün Kaldırılışının 104'üncü Yılı ve Basın Bayramı münasebetiyle yazılı bir açıklamada bulundu.

Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü Kayseri İl Müdürü Mehmet Uğurlu, Sansürün Kaldırılışının 104'üncü Yılı ve Basın Bayramı münasebetiyle yazılı bir açıklamada bulundu.

Uğurlu açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

"İlimizde görev yapan değerli medya mensuplarının basınımızda sansürün ilk kez kaldırılışının 104. yıl dönümünü ve Geleneksel Gazeteciler Gününü kutlar, yerel medyanın güçlenmesi adına yürüttüğümüz işbirliğinin artarak devamı dileğiyle selam ve saygılarımı sunarım."

(SK)

24.07.2012 12: 44: 23

TSI

NNNN - KAYSERİ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Mehmet Uğurlu'dan Basın Bayramı Kutlaması - Son Dakika


Advertisement