Basın-Yayın ve Enformasyon Genel Müdürlüğü Kayseri İl Müdürü Mehmet Uğurlu, Sansürün Kaldırılışının 104'üncü Yılı ve Basın Bayramı münasebetiyle yazılı bir açıklamada bulundu.
Uğurlu açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
"İlimizde görev yapan değerli medya mensuplarının basınımızda sansürün ilk kez kaldırılışının 104. yıl dönümünü ve Geleneksel Gazeteciler Gününü kutlar, yerel medyanın güçlenmesi adına yürüttüğümüz işbirliğinin artarak devamı dileğiyle selam ve saygılarımı sunarım."
(SK)
24.07.2012 12: 44: 23
TSI
NNNN - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Mehmet Uğurlu'dan Basın Bayramı Kutlaması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.